Subject: Raekoja ja selle lähiala detailplaneeringu avaliku väljapaneku ja arutelu korraldamisest (8917)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 13:57:38 +0300

Tere

Manuses on kiri nr 4.2-17/8917.

-- 

Lugupidamisega,

Jana Suurväli

Sekretäri ülesannetes

www.narva.ee

www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9050

M: +372 58501098

[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.